تولید کننده حفاظ آهنی ساختمان ، صنایع فلزی آریا تولید و نصب درب آکاردئونی در تهران و حفاظ

 درب حفاظ آکاردئونی حفاظ پنجره    طراحی سایت شرکتی ارزان   طراحی سایت اصفهان ارزان    طراحی وب سایت در اصفهان  


آبان 98 - پارکت|کفپوش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

98/8/19
10:45 صبح

آموزش غیر حضوری مکالمه زبان انگلیسی

بدست مظاهری در دسته

آیا میخواهید مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان یا هر شهر دیگری را تجربه کنید؟ اگر از کلاس های خسته کننده و حوصله سر بر خسته شدید اگر راهتون دوره اگر فرصت کلاس رفتن یا حس کتاب خوندن ندارید به نظر من برای یک بارم که شده به روشی که من آموزش میدم (آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی) زبان انگلیسی را یاد بگیرید هم جذابه هم عاشقش میشید

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان

برای اولین بار ، آموزش غیر حضوری مکالمه زبان انگلیسی در هر زمان که شما راحت بودید!

من میتوانم به صورت غیر حضوری هر کجای دنیا که باشید با شما مکالمه زبان انگلیسی کار کنم . هر کجا که باشید میتوانید از این روش انگلیسی یاد بگیرید و محتوای درسی را همیشه همراه داشته و مرور کنید. از راه های ارتباطی واتساپ یا تلگرام میتوانید اشکالات را بپرسید . این روش آموزش خیلی بهتر از روش آنلاین است چون محدودیت زمانی و مکانی ندارد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09137932055 تماس بگیرید و یا وارد صفحه تعیین سطح شوید

کلاس فری دیسکاشن اصفهان


98/8/14
5:30 عصر

لباس یکبار مصرف در اصفهان

بدست مظاهری در دسته

کاهش هزینه های لباس پرسنل با پوشاک یک بار مصرف ،مدرن کاور تولید کننده ملحفه و لباس یکبار مصرف در اصفهان

وب سایت :http://www.moderncover.ir

 

قیمت مبل شویی در منزل

رفوگری فرش در تهران

شستشوی تشک خوشخواب در تهران

قالیشویی آنلاین در تهران

شستشوی مبل در منزل تهران

شستشوی موکت در منزل تهران

ریشه دوزی فرش در تهران

مبل شویی در منزل تهران

 

 

 

پوشش های متنوع یکبار مصرف ، مدرن و امروزی

امروزه تولید منسوجات بی بافت به صورت چشمگیری مورد توجه کشورهای پیشرفته قرار گرفته است. به خصوص در کشورهای آمریکا، ژاپن و چین و کشور های اروپایی میزان تولید آن به سرعت در حال افزایش میباشد. تنوع مصارف منسوجات بی بافت، در زمینه های مختلف از جمله: محصولات بهداشتی مانند پوشک بچه، پد های خشک و مرطوب؛ کالاهای خواب مانند ملحفه ها؛ لباس یکبار مصرف محافظ عایق، صنعتی و شیمیایی؛ اجزای کفش؛ وسایل منزل؛ خودرو؛ فیلتراسیون مانند ماسک ها و دستگاه های فیلتراسیون؛ مهندسی ساختمان و برخی از مصارف صنعتی، کشاورزی و پوشاک و… به صورت گسترده ای در حال توسعه می باشد.......  

لباس تا کن دستی


98/8/4
3:32 صبح

خرید و فروش دام زنده در تهران

بدست مظاهری در دسته

 

خرید گوسفند زنده

وب سایت دام روز به آدرس (damerooz.ir) بزرگ ترین مرکز ارائه خدمات داک زنده اعم از: گوسفند زنده , گوساله زنده , گاو زنده و … با عرضه کاملا بهداشتی دام در سراسر تهران. همشهریان عزیز می توانند جهت خرید اینترنتی گوسفند زنده و محصولات دامی با شما تماس های ما که در سایت درج شده اند تماس حاصل نمایید. ما سفارش شما را در کمترین زمان با خدمات قصابی رایگان در محل تحویل حضورتان می کنیم. می توانید با شماره مرکز گوسفند شرق تهران تماس بگیرید و گوسفند زنده و سالم خود را تحویل بگیرید. به این صورت می توانید هم در هزینه های خوراک و خرید گوشت صرفه جویی کنید و هم بعد از ذبح پشم گوسفند را فروخته و به این صورت مقداری از هزینه های خرید را جبران کنید.

مجموعه دام روز با بیش از 12 سال فعالیت رسمی در زمینه خرید و فروش دام زنده در تهران, در سال 97 برآن شد تا خدمات دامی خود را به صورت اینترنتی نیز ارائه کند. محصولات دام زنده این مجموعه از نژادهای اصیل گوسفندان ایرانی اعم از نژادهای کردستان , دشت مغان (آذربایجان غربی و شرقی) , سنگسر و افشار می باشد. کلیه گوسفندان از نسل جوان و قبراق می باشند که گوشت آنها طعم فوق العاده بی نظیری داره.

تلفن تماس  09126215957? برای خرید گوسفند زنده در تهران است